Przejdź do treści
Jak uczyć (się) bardziej?

Jak uczyć (się) bardziej?

Blog o kreatywności, współpracy i aktywizujących metodach uczenia (się) języków obcych

  • MagGa
  • Inspiracje
  • Weź dla siebie
  • Lajki-polecajki
  • Mydło i powidło
  • Kim jest MagGa?
  • magga@magga.pl
  • fb
Opublikowane w 2023-01-072023-02-26 przez mg

Rozgrzewka językowa 1 – Barometr Uczuć

Ćwiczenie – Barometr uczuć

praca w parach; personalizacja; idiomy kolory

Czas: 5 min. Dla kogo: wszystkie poziomy

Image by storyset on Freepik

KategorieWeź dla siebie Tagipoziom b1

Nawigacja wpisu

Poprzedni wpisPoprzedni Project Based Learning czyli PBL w akcji
Następny wpisNastępne Rozgrzewka językowa 2 – The dinner party

Ostatnie wpisy

  • Mind the graph. Prezentacja plakatowa. 2023-03-30
  • Thought Leader Academy 2.0 2023-03-26
  • Jak „przechytrzyć” ChatGPT? Czy w ogóle warto? 2023-03-19
  • Testować czy nie testować? Odwieczne rozterki nauczyciela 2023-03-12
  • ChatGPT w pigułce! 2023-03-06
  • OK, or not OK? O ocenianiu kształtującym w praktyce 2023-03-02
  • Książka – Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć? 2023-02-26
  • Stay tuned – Be active! (P)obudź studenta do działania! 2023-02-26
  • Od ucznia do dorosłego, czyli o wartościach w klasie na podstawie cytatów J. Korczaka 2023-02-25
  • Rozgrzewka językowa 8 – Znane skróty w nowej odsłonie 2023-02-24
  • Challenge Based Learning CBL – od wyzwania do poznania świata i… samego siebie 2023-02-22
  • Książka – Kompetencje coachingowe nauczycieli. Jak rozwijać potencjał ucznia w szkole? 2023-02-22
  • Książka – Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela. Jak zmotywować ucznia do nauki? 2023-02-22

Archiwa

  • mail
  • fb
Polityka prywatności Dumnie wspierane przez WordPress